Electrolux ZA 2 goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZA 2 goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ok 07-04-2007
Geschreven voor: Electrolux ZA 2 goud

Dit is het beste apparaat dat ik ooit heb gekocht. Zuigt goed, raakt niet verstrikt in de randen van een tapijt. Je zet 'm makkelijk even met het basisstation in een andere kamer om die te zuigen. De herrie is ongeveer als bij een normale stofzuiger, dus ik ben bij voorkeur niet in dezelfde kamer als hij/zij bezig is.
Gaat prima onder de bedden door, is alleen iets te hoog voor mijn fornuis. Gebruik hem nu een jaar en ben erg tevereden. Schijnt zelfreinigend te zijn en inderdaad, ik hoef alleen de stofopvang te legen. Geen gedoen met draden om de wielen ofzo. O ja, dat hij programeerbaar is, is ook erg handig.
Enige waar hij in verstrikt kan raken zijn de poten van het wasrek. Dat zijn dunne stalen stangen die niet wordne gezien en wara hij langzaam tegeop rijd. Dan ontdekt ie dat ie wel erg vreemd stata en stopt met zuigen. Geen schade, maar het stofzuigen is niet klaar als je thuiskomt.